top of page

Algemene Voorwaarden – je-nieuwe-lach.nl
 

Deze algemene voorwaarden (AV) zijn van toepassing op alle aankopen en diensten die via de website je-nieuwe-lach.nl worden gedaan.
 

Door de website te bezoeken en/of producten te kopen, gaat de klant akkoord met deze voorwaarden. De klant wordt verzocht de AV zorgvuldig te lezen voordat hij of zij de website bezoekt of van de diensten gebruikmaakt. Toegang tot delen van de website of het gebruik van de diensten geldt als uitdrukkelijke aanvaarding van deze voorwaarden.
 

Wij behouden ons het recht voor om deze AV op elk moment te wijzigen, aan te vullen of bij te werken door de aangepaste informatie op onze website te publiceren.
 

1. Bestelling en bevestiging
Een bestelling wordt als bindend beschouwd zodra deze bij ons binnenkomt en door ons wordt bevestigd. De klant ontvangt binnen 24 uur een bestelbevestiging per e-mail, inclusief een trackingnummer.

 

2. Prijzen
De totaalprijs voor een flexibele prothese bedraagt €397..


Prijslijst

Verzendkosten & verpakking van de afdrukset: €15
Afdrukset: €35
Retourlabel voor de afdrukset: €10
Verzendkosten & verpakking van de flexibele prothese: €15

 

Verzendlabel voor een aanpassing: €10
Verzendkosten & verpakking van een aanpassing: €15

 

Verzendlabel voor een reparatie: €10
Verzendkosten & verpakking van een reparatie: €15

 

Alle prijzen zijn inclusief de wettelijke btw.
 

3. Betaling
De betaling gebeurt vooraf en volledig via de betaalmethoden die op de website worden aangeboden.

 

4. Levering en verzending
Afdrukset: verzending binnen 3 werkdagen na ontvangst van betaling. De levering duurt doorgaans 3 werkdagen.

Flexibele prothese: na ontvangst van de afdruk starten wij met de productie. Deze duurt gemiddeld 10 dagen. Daarna wordt het verzonden (levertijd ca. 3 werkdagen).


Bij elke zending ontvangt de klant een e-mail met het bijbehorende trackingnummer.

Wij verzenden met PostNL, DHL en DPD. Tijdens het bestelproces kan de klant een afleveradres naar keuze opgeven (bijv. thuisadres of tandartspraktijk).
 

5. Aanpassingen
Als de flexibele prothese niet goed past of de klant niet tevreden is, bieden wij binnen 30 dagen na betaling 1 gratis aanpassingen aan. De verzendkosten voor de heen- en terugzending zijn voor eigen rekening. De tweede aanpassing wordt in rekening gebracht.

 

Als een aanpassing niet mogelijk is op basis van de bestaande afdruk, moet er een nieuw afdrukset besteld worden. Ook dan blijft de aanpassing gratis binnen 30 dagen na betaling. De afdrukset en verzendkosten zijn ook in dit geval voor eigen rekening.
 

De heen- en terugzending voor aanpassingen en/of het afdrukset gebeurt uitsluitend met het door ons geleverde verzendlabel, dat een verzekering omvat. Het label wordt beschikbaar gesteld na ontvangst van de betaling.
 

6. Controle en verzending van de flexibele prothese
Elke flexibele prothese wordt vóór verzending gecontroleerd en gefotografeerd – inclusief een foto van de prothese op het gipsmodel dat op basis van de afdruk van de klant is gemaakt. De prothese wordt hygiënisch geseald in een transparante folie geleverd.

 

Gebreken zoals breuken, scheuren of losse tanden moeten vóór het openen van de folie worden gemeld. Is de folie nog dicht, dan betalen wij de kosten voor de heen- en terugzending voor reparatie. Is de folie geopend, dan zijn de verzendkosten voor eigen rekening. De reparatie is tot 3 jaar na betaling gratis.
 

Als een reparatie niet mogelijk is op basis van de bestaande afdruk, moet er een nieuw afdrukset besteld worden. Ook dan blijft de reparatie gratis binnen drie jaar na betaling. De kosten voor de afdrukset en verzending zijn in dat geval voor eigen rekening.
 

De heen- en terugzending voor reparatie en/of het afdrukset gebeurt uitsluitend met het door ons geleverde verzendlabel, dat een verzekering omvat. Het label wordt beschikbaar gesteld na ontvangst van de betaling.
 

7. Wijzigingen in service en prijzen
Prijzen kunnen op elk moment zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd. Wij behouden ons het recht voor om de service (geheel of gedeeltelijk) op elk moment te wijzigen of stop te zetten – zonder voorafgaande aankondiging. Wij zijn niet aansprakelijk voor wijzigingen, onderbrekingen of het stopzetten van de dienst.

 

8. Annulering

Een annulering is mogelijk zolang de afdrukset nog onderweg is naar de klant. Als de afdrukset al gebruikt is, wordt er geen terugbetaling voor de afdrukset gedaan. De flexibele prothese kan nog steeds worden geannuleerd zolang de afdruk nog niet bij ons is binnengekomen.
 

Na ontvangst van de afdruk, of uiterlijk 2 maanden na de aankoopdatum, is annulering niet meer mogelijk. Productie- of leveringsvertragingen geven geen recht op annulering.


9. 3 jaar garantie op gebreken
Wij geven tot 3 jaar na betaling garantie op materiaalfouten (zoals breuken, scheuren of losse tanden). Reparaties zijn in deze periode gratis. De verzendkosten voor de heen- en terugzending zijn voor eigen rekening.

 

Als een reparatie niet mogelijk is op basis van de bestaande afdruk, moet er een nieuw afdrukset besteld worden. Ook dan blijft de reparatie gratis binnen drie jaar na betaling. De kosten voor de afdrukset en verzending zijn in dat geval voor eigen rekening.
 

De heen- en terugzending voor reparatie en/of het afdrukset gebeurt uitsluitend met het door ons geleverde verzendlabel, dat een verzekering omvat. Het label wordt beschikbaar gesteld na ontvangst van de betaling.
 

10. Bewaring van Gebitsafdrukken en Gipsmodellen

Wij bewaren jouw gebitsafdrukken en gipsmodellen tot 2 maanden na de verzending van de prothese. Dit doen we om eventuele aanpassingen en/of reparaties mogelijk te maken. Na deze periode worden de gebitsafdrukken en gipsmodellen veilig vernietigd.


11. Eigendomsvoorbehoud
Tot volledige betaling blijft het product eigendom van je-nieuwe-lach.nl.


12. Contact
Bij vragen of opmerkingen kan de klant contact opnemen via: info@je-nieuwe-lach.nl. Wij antwoorden doorgaans binnen 2 werkdagen.

bottom of page